Här kommer nya studier och forskningsrön att presenteras i korthet.
- Barn som får alkohol från föräldrar dricker mer, har Statens folkhälsoinstitut konstaterat nyligen. Läs mer här
.
Informationsägare: Folkhälsoteamet i norra Örebro länSidan uppdaterad av: Anna Sandberg 2010-06-21 13.33